TÄVLING

TÄVLINGSRESULTAT

Här hittar du tävlingsresultat för klubbens duktiga tävlingsekipage.

Klicka på knappen till det du är intresserad utav.

SKICKA IN TÄVLINGSRESULTAT

För dig som vill skicka in tävlingsresultat som ska visas här på hemsidan.

Agilitytävling
Rallylydnad

TÄVLINGAR HOS OSS PÅ KARLSKRONA BRUKSHUNDKLUBB

Klicka på bilden till det du är intresserad utav.

TÄVLINGSRESULTAT

Här kan du som medlem skicka in dina tävlingsresultat.

Klicka på knappen så kommer du till ett formulär där du skriver in dina resultat.

BRUKS- IPO- OCH LYDNADS-BAROMETRARNA

RALLYLYDNADS-BAROMETERN

AGILITYBAROMETERN

STATUER FÖR DELTAGANDE PÅ SM
Karlskrona Brukshundklubb stödjer deltagande vid SM i Agility, Bruks, IGP, Lydnad och Rallylydnad enligt följande:

För att få ersättning krävs att den tävlande tävlar för Karlskrona Brukshundklubb.

Resekostnadsersättning utgår i enlighet med skattefria delen i statliga bilersättningsavtalet för resa till och från tävlingsorten.
Bidrag till klädsel i form av ”SM-kollektion” bestående av jacka eller väst med KBK:s tryck på till en summa av högst 1000 kronor.

Detaljer mm görs av den tävlande i samråd med styrelsen.
För att erhålla ersättning enligt ovan skall den tävlande uppfylla något av kriterierna enligt nedan,

under kvalificeringsperioden till aktuellt SM.
- Varit aktiv som funktionär vid KBK:s tävlingar
- Varit aktiv som instruktör/medhjälpare vid kursverksamhet
- Varit aktiv inom någon av klubbens sektorer
- Genom annat arbete/insats än ovan bidragit till klubbens verksamhet

Ersättning delas ut under förutsättning att klubbens budget medger detta. Om antalet deltagare blir ovanligt många har styrelsen rätt att anpassa ersättningen därefter.

För att erhålla ersättning skall den tävlande senast två veckor efter anmälningstiden utgått, skriftligen till styrelsen anmäla önskemål om stöd. Styrelsen beslutar i varje enskilt fall om ersättning skall utgå.

unsplash